Одяг американського дизайнера Ральфа Лоурена у Нью-Йорку та Лондоні з цього року можна купувати, не заходячи до крамниці.
— Уявіть собі: ви біжите по вулиці повз вітрину бутика, — каже Ральф Лоурен, — і бачите річ, про яку мріяли давно. Ви думаєте: я прийду до магазину й куплю її. Але потім ця ідея вилітає з голови.
Вітрини своїх магазинів дизайнер оздобив сенсорним екраном, на якому можна замовити одяг одразу. З сенсорної клавіатури прямо на вітрині треба ввести свою домашню адресу й дані кредитної картки. Магазин безкоштовно привезе замовлення додому.
Однак дизайнер зізнається, що таке нововведення швидше рекламний трюк, ніж альтернатива звичайним покупкам.
Коментарі