середа, 09 березня 2011 07:55

Журналісти створюють путівник для європейських автомобілістів "Україна-2012"

Малий і середній бізнес масштабно готується до Євро-2012. Останніми роками біля основних трас, які ведуть від кордонів України до міст, що приймають чемпіонат, з'явилися сотні нових готелів, хостелів, ресторанів, кафе, АЗС, СТО. Сумарно у придорожні об'єкти інвестовано не менше 250 мільйонів доларів без урахування мереж АЗС. Такі дані навів генеральний директор видавничої групи "Наш Продукт" Олександр Драніков.

- Наші журналісти об'їздили відповідні маршрути і оцінили високу якість робіт з побудови і ремонту доріг, придоріжної інфраструктури. Основний її "костяк" становлять невеликі заміські готельно-ресторанні комплекси на 30-70 місць із саунами, басейнами, кортами, фітнес-залами. Ціни на них у 1,5-2 рази нижче, ніж у столичних готелях. Зустрічалися навіть двоповерхові номери "люкс" з персональною сауною і гідромасажем за 700 гривень на добу. З урахуванням вартості землі, у такі об'єкти вкладають від 3,5 до 5 мільйонів доларів. А от розкрутка цих благ цивілізації серед потенційних гостей України майже не ведеться, - каже Драніков. Він нагадує, що уряд обіцяв обрати на конкурсній основі інфраструктурні об'єкти і зробити їм рекламу у закордонних ЗМІ. Утім, зараз представники влади про це забули.

- Ми вирішили уявити себе європейськими туристами, які збираються відвідати Україну, і зіткнулися з масою проблем. Наприклад, не змогли отримати інформацію про придорожні готелі чи столові зі сторінок "Гугл" англійською і німецькою мовами. Відображаються лише готелі, які приймають "сім'ю УЄФА" і на період Євро вже заброньовані. Також переконалися, що наші готелі не забезпечені таким звичним для європейців сервісом як оплата броні через інтернет. Також ми перевірили декілька ліцензійних мап для GPS-навігаторів і переконалися, що об'єкти, побудовані рік тому, на картах досі виглядають як зелене поле. Отже і в такий спосіб іноземці не зможуть знайти потрібну інфраструктуру, - розповідає керівник Центру споживчих експертиз ІА "НАШ ПРОДУКТ" Ігор Канєвський.

Тому видавнича група вирішила створити російсько-англійський довідник-путівник "Україна-2012". На 364 сторінках формату А4 буде розміщена вичерпна інформація про об'єкти, що надають якісні послуги з харчування, проживання, автосервісу, банківському обслуговуванню по всіх маршрутах прямування автомобілістів на Євро-2012. У довіднику усі вони будуть зазначені координатами GPS. Кожний розділ, що презентує певний відрізок шляху, буде містити рейтинг найкращих з точки зору редакції закладів. Вартість путівника складе від 5 до 8 доларів, що втричі дешевше, ніж аналоги у Європі.

 

Зараз ви читаєте новину «Журналісти створюють путівник для європейських автомобілістів "Україна-2012"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі