З її слів, районні парксервіси після збільшення тарифів не тільки не збільшили надходження в міські й районні бюджети, але й, навпаки, зменшили.
- Торік валові надходження з усіх десяти районів від роботи паркувальних майданчиків становили близько 700 тис. гривень щомісяця, хоча становити вони мають, за нашими прогнозами, до 10 млн гривень, - сказала вона.
У такий спосіб на сесії Київради вирішили створити міське парковочне підприємство, яке зараз оформляє права оренди на земельні ділянки, де розташовані районні паркувальні майданчики.
- Ми також подбаємо про введення безготівкової оплати. Разом з тим, за погодженням з Антимонопольним комітетом України й іншими відповідальними організаціями й установами, ще раз розглянемо й виведемо економічно обґрунтований рівень оплати за паркування. Не виключено, що в деяких місцях у центрі столиці він перевищуватиме 10 гривень, - повідомила Кильчицька, додавши, що в Києві діють багато приватних структур, які беруть за відповідну послугу 24 гривні на годину.
- Ми ж хочемо, щоб кошти йшли в міські й районні бюджети й працювали на благо киян, а не накопичувалися в кишенях невідомих ловкачів, - зазначила заступник голови Київміськадміністрації.
У середині січня Київське відділення АМКУ рекомендувало адміністрації встановити економічно обґрунтовані тарифи на паркування.
Раніше Головне управління цінової політики Київміськадміністрації ввело диференційовані тарифи на паркування автомобілів у Києві залежно від зони паркування.
Перша зона паркування, яка включає центральну частину столиці - найдорожча (10-30 гривень/година паркування).
До цього нововведення мінімальний тариф на паркування в Києві становив 1,5 гривні на годину й не був строго диференційованим залежно від зони, передають Українські новини.
Коментарі