Компанія "Фуршет" вирішила оптимізувати свій бізнес і закрити 20% супермаркетів у регіонах.
"Ми закриємо всі магазини, які розташовані далеко від наших логістичних центрів. Витрати на логістику дуже високі і можуть доходити до 10% від вартості товару. У той же ж час націнка на деяких продуктах становить 5%. Навіщо возити продукцію за 500-600 км у збиток", - розповів співвласник мережі Ігор Баленко, пише НВ Бізнес.
В кінці 2016 року мережа налічувала 81 магазин, в кінці 2017 року - 75 супермаркетів, а в кінці 2018 року - 66 магазинів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому в Україні масово закриваються магазини
Невдалими виявилися спроби Фуршету розвивати бізнес у Молдові та відкривати преміальні магазини Фуршет-Гурман.
У столиці продовжують закриватися магазини. Одних згорнути бізнес змушує висока вартість оренди,інших – відсутність покупців та завищені закупівельні ціни на товари. Про це кореспонденту Gazeta.ua розповів киянин Леонід Дяченко.
Коментарі