понеділок, 30 листопада 2020 18:15

Е-аудит для платників податків: коли запровадять і як це працюватиме

Е-аудит для платників податків: коли запровадять і як це працюватиме
Результати автоматизованої перевірки зможуть використовувати для виправлення розбіжностей. Фото: unsplash

Міністерство фінансів розробило Концепцію впровадження електронного аудиту для платників податків. Її реалізацію планують почати з 2023 року.

Документ розробили на виконання умов Меморандуму про взаєморозуміння між Україною та Європейським Союзом щодо отримання макрофінансової допомоги, повідомляє Мінфін.

Механізм електронного аудиту базується на інформації, отриманій від платників податків у вигляді стандартного аудиторського файлу - SAF-T. Цей файл призначений для автоматизованого здійснення податкового контролю. Така обробка файлу дозволить швидко виявляти найбільш ризикових платників податків і транзакції для податкових перевірок.

Результати автоматизованої перевірки зможуть використовувати для виправлення розбіжностей, виявлених платниками податків. Або під час їх відбору для податкової перевірки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одноразова допомога бізнесу обійдеться державі в 15 мільярдів

Зобов'язати великих платників податків подавати стандартний аудиторський файл на запит контролюючого органа хочуть із 1 січня 2023 року. Запровадити обов'язкове подання всіма великими платниками податків стандартного аудиторського файлу планують із 1 січня 2025 року. Подання усіма платниками ПДВ стандартного аудиторського файлу - не раніше 1 січня 2027 року.

Для тих, хто працює за допомогою переказу коштів через банківські та електронні системи, можуть скасувати обов'язкові касові апарати.

Зараз ви читаєте новину «Е-аудит для платників податків: коли запровадять і як це працюватиме». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі