понеділок, 22 лютого 2021 22:56

"Для нас доба триває 30 годин" - українка про особливості роботи далекобійницею
5

Українка розповіла, як почала працювати далекобійницею та поділилась нюансами роботи
Фото: marinka_v_kabinkie
Українка розповіла, як почала працювати далекобійницею та поділилась нюансами роботи
Українка розповіла, як почала працювати далекобійницею та поділилась нюансами роботи
Українка розповіла, як почала працювати далекобійницею та поділилась нюансами роботи
Українка розповіла, як почала працювати далекобійницею та поділилась нюансами роботи

Марина Баранецька два роки тому почала працювати далекобійницею в Польщі. Зараз їздить разом з чоловіком.

"З дитинства любила машини, мала якусь тягу до їзди, до транспорту. Школяркою дивилась серіал "Далекобійники" і мене їзда на великих машинах дуже захоплювала. Але досвід здати на права в Україні був невдалим. Двічі пробувала вчитися. Була студенткою то потрапила в погану автошколу і не змогла там вчитись, навіть не дійшла до екзаменів. Коли переїхала в Польщу, за рік після переїзду вдалося вивчитись і зробити права спершу на легкову машину. Щоб отримати досвід їзди пішла доставщиком піцци. Це навчило їздити по місту, не боятись машин і впевнено почуватись на дорозі", - розповідає Марина.

Здати на права на вантажівку було важче, довелося перескладати екзамен кілька разів. Кожна перездача на права на той час коштувала 1500 гривень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українка показала, як фіни гріють свої автомобілі в лютий мороз

"Першу роботу знайшла через сайт пошуку роботи. На той момент вже мала хороший рівень польської мови. Тому дзвонила по оголошеннях і напряму спілкувалась із роботодавцями. Плюсом стало те, що права в нас зроблені в Польщі", - каже українка.

Далекобійникам пропонують ставку до тисячі євро, але, якщо мова про локальну доставку, то вона буде невелика. Часто також роблять розрахунок в залежності від кількості кіл, які зробив водій. За п'ятиденку в середньому отримують від 1 до 1, 5 тисячі євро. Найвищі заробітки в далекобійників, які їздять за кордон. Вони фактично зареєстровані в Польщі, але працюють на різні країни в Європі. Потрібно виїжджати на місяць, два чи три. Графік залежить від того, як домовишся. Ми зараз працюємо місяць і маємо два тижні відпочинку.

"Їздимо в парі разом з чоловіком. Доба в нас триває 30 годин, з них 20 годин безпосередньої дороги. Більшість далекобійників працює в одиночку. Подвійних екіпажів значно менше. Одному їздити фізично легше. Для одного виділяється 9-10 годин щоб їхати, решта доби на відпочинок", - додає українка.

Подружжя зараз їздить у Францію бо працюємо від Французької експедиції. Перевозять вантажі звідти в інші країни чи по території країни. Також їздимо в Німеччину, Бельгію, Люксембург, Польща, Чехія, Словачина і трохи Іспанії. Раніше була Італія, але з початку коронавірусу туди не було жодного рейсу.

Більше про професію далекобійниці в журналі "Країна" №560 від 16.02.2021

Зараз ви читаєте новину «"Для нас доба триває 30 годин" - українка про особливості роботи далекобійницею». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі