пʼятниця, 30 жовтня 2020 12:31

Дистанційна робота: до яких проблем потрібно бути готовим

Дистанційна робота: до яких проблем потрібно бути готовим
При суттєвій зміні умов праці роботодавець повинен за два місяці попередити працівника. Фото: unsplash

Через недосконале законодавство можуть виникнути проблеми з переходом на дистанційну роботу.

Про це розповів виконавчий віцепрезидент Конфедерації роботодавців України Олексій Мірошниченко в ефірі "Україна 24".

"Є 3 аспекти, які ми повинні врахувати. Перше, чи готовий бізнес, тобто специфіка його виробництва, до дистанційної роботи. Другий аспект - чи готовий сам співробітник працювати дистанційно, чи є в нього умови для цього - інтернет, комп'ютер тощо. Третій аспект - законодавчий, регулювання цього виду роботи", - каже експерт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Щодня обслуговує 8-10 клієнтів". Які професії найкраще підходять для еміграції

Він наголосив, що через недосконалість законодавства працівник має можливість відмовитися від переходу на дистанційну роботу.

"Чинне законодавство передбачає під час епідемії, пандемії чи воєнного стану дистанційну роботу - гнучкий графік або роботу вдома. Але там сказано, що при суттєвій зміні умов праці роботодавець повинен за 2 місяці попередити працівника. Якщо той не хоче терміново переходити на дистанційну роботу згідно з наказом, він може звернутися до суду", - зазначив Мірошниченко.

Все більше працівників шукають роботу на відстані або з гнучким графіком. Таким пошукачам пропонують виконувати обов'язки графічних дизайнерів, аналітиків, вчителів та адміністраторів.

Зараз ви читаєте новину «Дистанційна робота: до яких проблем потрібно бути готовим». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі