1895 — у Парижі сталася залізнична катастрофа. Пасажирський потяг не зміг загальмувати на схилі, виїхав на перон вокзалу, пробив стіну будинку й упав на вулицю з висоти 10 м. Ніхто з пасажирів не постраждав, бо вагони лишилися на пероні. Загинула продавщиця газет, яка стояла на вулиці — її придавило зруйнованою стіною.
1933 — у Львові член ОУН Микола Лемик на знак протесту проти Голодомору 1932–1933 років в Україні вбив працівника консульства СРСР, агента спецслужб Олексія Майлова. Суд, який відбувся у Львові в жовтні–листопаді 1933-го, засудив Лемика до смертної кари. За якийсь час її замінили на довічне ув'язнення. Восени 1939-го, на початку Другої світової війни, Миколу Лемика звільнили.
1936 — на заводі "Фольксваґен", збудованому за ініціативою німецького автоконструктора Фердінанда Порше і при особистій підтримці Адольфа Гітлера, почалися випробування першого серійного автомобіля, який мав стати "народним". Модель VW-3 "набігала" в день по 800 км, а вночі інженери ліквідовували недоробки. 1938-го з'явився остаточний варіант "фольксваґена", який американська газета "Нью-Йорк таймс" назвала "Жук". Його масове виробництво почалося лише по завершенні Другої світової війни. "Фольксваґен Жук" став найпопулярнішою машиною 1950–1970-х.
1987 — канадець Гаррі Совербі й американець Тім Кахіл завершили перший трансамериканський автопробіг. За 23 дні і 22 год. вони проїхали від аргентинського острова Вогняна Земля до Аляски, подолавши на пікапі близько 24 тис. км.
Коментарі