понеділок, 19 грудня 2011 16:39

Тернопіль прорекламує себе в ЗМІ та мережі за півмільйона

Тернопіль прорекламує себе  в ЗМІ  та мережі за півмільйона

З міського бюджету Тернополя планують витратити 150 тисяч гривень для створення туристичного бренду міста. На думку чиновників та депутатів, це допоможе залучити в місто туристів. Для створення емблеми та гасла залучатимуть підрядників.

"Проводитиметься дослідження, з чим асоціюється Тернопіль в мешканців інших міст, на що б хотіли звернути увагу самі тернополяни. Лого і гасло в майбутньому буде друкуватись на всій сувенірній продукції – блокнотах, ручках, календарях", — розповів міський голова Тернополя Сергій Надал.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Джинсовий бренд запропонував заморожувати брудні речі

За словами мера, структурним підрозділам міської ради самостійно не вдасться впоратися з цим завданням.

"Можуть і структурні підрозділи, але якщо ми хочемо зробити це на якісному рівні, то варто залучити фахівців. Якщо знайдуться організації, які зроблять це безкоштовно, будемо тільки раді", - сказав міський голова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найдорожчим брендом світу стала Coca-Cola з капіталом у $ 72 мільярди

Аби популяризувати туристичний бренд Тернополя в ЗМІ та інтернеті, з міського бюджету планують виділити ще близько півмільйона гривень протягом найближчих чотирьох років.

Для участі в туристичних виставках і ярмарках – ще 400 тисяч. Загалом же бюджет програми 3,5 мільйони.

Зараз ви читаєте новину «Тернопіль прорекламує себе в ЗМІ та мережі за півмільйона». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі