понеділок, 13 вересня 2021 13:05

Понад мільйон підписників за 5 місяців - фудблогер Валерій Пономар поділився історією успіху
7

Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху
Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху
Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху
Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху
Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху

Більше мільйона підписників у TikTok за 5 місяців зібрав одеський фудблогер Валерій Пономар. У рекламу гроші не вкладав. Публікував відео приготування страв різних кухонь світу. Зараз аудиторія зросла вдвічі. Блогер ділиться рецептами страв різної складності і цінової категорії. Про свою історію успіху Gazeta.ua розповідає Валерій Пономар.

Як захопились кулінарією?

Після школи пішов в училище на кухаря, але кинув навчання після першого курсу. Вирішив, що це не моє. Вступив в одеський університет та отримав диплом економіста-підприємця. Та навіть після цього пристрасть до кулінарії не згасала. Тому ніхто не розуміє, чому покинув училище. Насправді, все просто - не хотів працювати кухарем. Зараз дотримуюся тієї ж думки. Бо занадто люблю експериментувати зі стравами та смаками. Обожнюю створювати щось нове, міксувати продукти, а в ресторані все йде на автоматі. Готують по технологічних картках, де фантазію не увімкнеш. Робота буденна та не цікава. До того ж, меню змінюється украй рідко.

Зараз найпопулярнішим є відео-рецепт картоплі з шинкою та сиром, запеченої у духовці. Ролик набрав 14 мільйонів переглядів

Чому вирішили стати фудблогером?

Все сталося випадково. Одного дня під час приготування чергової страви на грилі для родини, вирішив зняти процес та запостити в інтернет, у якості експерименту. Бо простих, доступних та смачних рецептів не так то й багато в соціальних мережах. Відео мені сподобалося. Почав з TikTok. Перший ролик опублікував в листопаді 2020 року. Готував тоді тушковану індичку з овочами. Це відео набрало 65 тис. переглядів, а друге - свиняча рулька на мангалі, відварена в пиві - 290 тис. переглядів. Зараз найпопулярнішим є відео-рецепт картоплі з шинкою та сиром, запеченої у духовці. Ролик набрав 14 мільйонів переглядів. Спершу прибутку особливо не мав. Більше працював на азарті та ентузіазмі. Але вже в квітні отримав перші серйозні плоди - мільйон підписників у TikTok. Зараз маю близько 2 мільйонів. Якщо порівняти перші роботи із новими - помітна різниця. Покращилася якість зйомки, освітлення, звук. До того ж, намагаюся підбирати страви більше під уподобання своєї аудиторії. Жодних курсів для блогерів не проходив. Створював страви методом проб та помилок. Це навчає краще, ніж будь-яка теорія.

  Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху
Фудблогер Валерій Паламар розповів про секрети успіху

Як за короткий час досягли мільйонної аудиторії?

Для збільшення кількості підписників жодної реклами в TikTok не замовляв, бо там просування акаунта так не працює. В Instagram інша історія. Там набирають аудиторію за допомогою розіграшів тощо. Особливістю TikTok є те, що людину треба зацікавити з першої секунди, фрази чи кадру вашого відео. Щоб вона зупинилася на ньому й переглянула. Відео мають бути короткі та прості. Без незрозумілих слів та термінів. Зараз в TikTok маю найбільше підписників. У Instagram 180 тис. На YouTube 20 тис. Така велика різниця в кількості підписниках через особливості кожної з соціальних мереж. Наприклад, Instagram більше націлений на заробіток грошей за допомогою просування та плати самій соціальній мережі. Українські блогери 95% аудиторії отримали через розіграші - їхні підписники набрані не органічно. Тому й ці блогери заробляють на рекламі менше. На щастя, у мене не так, і аудиторія в Instagram також отримана органічним шляхом, добра і чуйна. Я завжди хотів не просто вести свій блог, а також бути корисним для людей, і у мене це вийшло.

Під час просування контенту в TikTok коментарі та лайки відіграють велику роль. Завдяки цьому воно потрапляє в рекомендації - його бачать більше людей. В Instagram першу добу ваше відео бачать лише підписники. Якщо їм сподобалося, то мережа додасть його в цікаве, як ні - ніхто не побачить, крім вашої аудиторії. Тобто в Instagram треба працювати на свого підписника. В TikTok з цим простіше. Публікувати відео в TikTok можна в будь-який час. Там немає вдалого періоду. В Instagram краще публікувати ввечері.

Як у TikTok заробляють блогери?

За лайки та перегляди ніхто не платить. Заробляють на продажі реклами. Якщо в блогера є мільйон підписників - ціна стартує від 30 тис. грн за один ролик. Чим більше підписників - тим більша вартість.

В основному люди віддають перевагу простим та не дорогим стравам, та є й такі, які обожнюють делікатеси

На якій кухні спеціалізуєтесь?

Не роблю акцент на одній кухні. Часто готую страви кавказької, європейської та української кухонь. Готую чимало одеських страв: рапани у вершковому соусі, запечені в мушлі, баклажанову ікру чи битки з тюльки. Обожнюю експериментувати із м'ясом та рибою. В основному люди віддають перевагу простим та не дорогим стравам, та є й такі, які обожнюють делікатеси. Намагаюсь готувати рецепти різних цінових категорій.

@ponomar_valeriy

Рапаны со сливками в ракушке 🐚 #рапаны

♬ оригинальный звук - Пономарь Валерий

У чому фішка вашого блогу?

Намагаюся робити контент доступним, цікавим та простим. Не перевантажую людей зайвою інформацією. Плюс в Instagram часто спілкуюсь з аудиторією, так і визначаю, що треба змінити, додати, вдосконалити.

Які плюси та мінуси в блогерському ремеслі?

Більше переваг, ніж недоліків. Я постійно спілкуюся з різними людьми. Розширилося коло знайомих. Куштую різноманітні страви, бо готую щоразу нове. Плюс вільний графік та робота на самого себе - це прекрасно. З мінусів, коли приходжу до ресторану починаю придиратися до страв. Розумію, що не все ідеально, при тому, що раніше мені загалом все подобалося. Я не скандалю у закладі, але помітив, що ловлю себе на такій думці. Зараз займаюся виключно блогом, бо на це йде не мало часу. Треба обрати рецепт, зрозуміти, чи вийде він смачний. Крім того, треба закупити продукти, відзняти рецепт, змонтувати, озвучити, написати текст. Роблю все сам, дружина допомагає лише зі зйомкою.

Що порадите блогерам-початківцям?

У першу чергу повірити в себе. Потім щиро цікавитися тим, що робиш. Бо якщо під час перегляду власного контенту самому нецікаво, то й іншим не сподобається. Також не треба зупинятися при невдачах, а йти далі, бо успіх легко не дається нікому. Раджу розпочинати з TikTok, бо це єдина платформа, яка дозволяє безкоштовно просуватися.

ДОВІДКА: Валерій Пономар - одеський фудблогер з аудиторією 1,9 млн. підписників у TikTok. Має акаунти в Instagram і YouTube. Народився 1 серпня 1986 року в місті Роздільне, що на Одещині. Навчався в Одеському вищому професійному училищі морського туристичного сервісу на кухаря. Закінчив Одеський державний економічний університет. Одружений.

Зараз ви читаєте новину «Понад мільйон підписників за 5 місяців - фудблогер Валерій Пономар поділився історією успіху». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі