вівторок, 19 квітня 2011 03:30

Розмови з кухні переходять в інтернет

 

Майже 11,5 млн дорослих українців мають доступ до інтернету. Основну групу користувачів веб-ресурсів складає молодь до 29 років. Що більшає вік, то відсоток аудиторії знижується. Такі результати моніторингового дослідження наводить Київський міжнародний інститут соціології.

— Дешевша техніка, вартість обладнання й послуг провайдерів щороку давали 2–3 відсотки приросту користувачів інтернету, — коментує політолог Володимир Кухар, 39 років. — Якщо раніше половина користувачів жили в Києві, то тепер ситуація змінюється за рахунок райцентрів. Інший ресурс для розширення бази користувачів — це люди за 50. Вони поки що насторожено ставляться до інтернету та не завжди мають на це гроші. Але підключаються, коли з'являється нагода дешевше спілкуватися через інтернет-сервіси або читати сайти, наприклад, про рибальство.

Іноземці вже можуть скласти думку про українського користувача. Це людина середніх років зі знанням однієї-двох іноземних мов. Але їй часто бракує культури спілкування: перехід на особистості, "сам дурак" — ось і вся розмова.

Українці люблять поговорити про тих, хто наступає на їхні інтереси. Через соціальні мережі розмови з домашньої кухні переходять в інтернет, у соціальні мережі. Це типово для країн, де відносини в трикутнику "бізнес–суспільство–держава" неврегульовані. Інтернет тоді стає соціальним мобілізатором. Революція зріє в душах і головах людей, а інтернет — лише засіб. Це ложка, якою можна їсти, але ситий не будеш. Нею можна гримати по каструлі на голодному бунті.

Зараз ви читаєте новину «Розмови з кухні переходять в інтернет». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі