четвер, 03 лютого 2011 17:31

За три порушення із перевізником розривають угоду

Автор: фото надане прес-службою міськради
  Олексій Леонов
Олексій Леонов

"Зараз проводиться перевірка поданих перевізниками обрахунків вартості проїзду. Ми перевіряємо всі статті затрат, щоб вийти на реальну собівартість. По кожному маршруту визначать той тариф, який дійсно є обґрунтованим. Хоча всі перевізники сходяться на тому, що для всіх має бути одна вартість проїзду", — розповідає 45-річний Олексій Леонов, заступник мера Черкас.

Мер наполягав, аби перевізники замінили існуючі маршрутки на автобуси середньої місткості. Чому цього й досі не сталося?

— Підприємство "Еліт-транс" ще два роки тому придбало автобус "Богдан" середньої місткості. Він тоді коштував 525 тисяч гривень. Автобус пропрацював на маршруті №22 два місяці. Але так, як він споживає більше палива, а дохід той самий, його із міського маршруту перевели на приміський. Зараз ціна на такий автобус зросла до 737,5 тисячі гривень. До того ж перевізники не отримують ні копійки відшкодування за пільговиків. Тому зараз ми не наполягаємо на покупці більших автобусів. У нас до перевізників і так жорсткі вимоги. Наприклад, стосовно того, що автобуси мають бути не старіші п'яти років. І вони їх виконують.

Місто обіцяло закупити кілька нових тролейбусів.

— З боку держави не виконується програма розвитку міського електротранспорту. За чотири роки місто мало придбати за рахунок співфінансування із державного та міського бюджетів 23 тролейбуси. Купили всього чотири, бо ні 2009-го, ні 2010-го кошти із державного бюджету не виділяли. Нема їх й у бюджеті на цей рік. Місто самостійно купити тролейбуси не може, бо один коштує 1,6-1,8 мільйона гривень. Цього року будемо розглядати питання покупки тролейбусів у лізинг.

Увечері у віддалених районах міста не можна дочекатися маршрутки. Куди звертатися, якщо водії порушують графік руху?

— Автомобільний пасажирський транспорт у місті працює із 5.30 до 23.00 відповідно до затверджених графіків. У разі порушення водіями графіків руху можна звернутися безпосередньо до керівника підприємства або управління вуличної інфраструктури. Якщо чесно, то таких скарг надходить не дуже багато, але по всіх є реакція. Насамперед від перевізника. Вони уважно до цього ставляться, тому що при трьох порушеннях упродовж місяця з ними можуть розірвати договір на перевезення. Я знаю, був випадок, коли на одному із маршрутів кондуктор за день двічі нагрубила пасажирам. Після дзвінків обурених людей до власника маршруту, її того ж дня звільнили.

Чи можливо розвісити на зупинках розклад руху транспорту?

— Тролейбусне управління і деякі перевізники на багатьох зупинках розмістили графіки руху. Але згодом ті таблички просто викрали або попсували вандали.

Планували розвантажити центр Черкас від маршруток. Коли це буде?

— Цього року на конкурс виноситься 15 маршрутів, на яких закінчується термін дії угоди. Вони переглядатимуться і з точки зору розвантаження центральної частини міста. Минулого року ми пробували змінити маршрут на 12 і 23 рейсах. Проклали їх по менш завантажених вулицях — Благовісній та Ільїна замість бульвару Шевченка. Але отримали стільки скарг від населення, що довелося повернути маршрути назад. Кожен пасажир хоче, щоб маршрут був зручний саме йому. Тому розглядаємо варіант впровадження нової концепції розвитку транспорту у місті, якою передбачене введення добового проїзного квитка, тобто людина один раз заплатила і їздить собі з пересадками цілий день.

Зараз ви читаєте новину «За три порушення із перевізником розривають угоду». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі