58-річний черкащанин Іван Тищенко понад 15 років торгує акумуляторами для машин. Радить купувати німецькі "Ватра".
— Вони виходжують від 8–12 років, — каже чоловік.— На ці акумулятори дають гарантію три роки. Хоча багато залежить від того, наскільки правильно будуть експлуатуватися. Підзарядка в них точно така, як у мобільного телефону. Якщо, наприклад, виїхали на природу, увесь день слухали музику в машині й розрядили акумулятор, то треба зарядити від зарядного пристрою. Ці акумулятори не потребують обслуговування. В них не заливають електроліт, не потрібно вимірювати щільність.
Тищенко додає, що на всі акумулятори є відсоток браку. Приблизно, один на тисячу.
— Зверху корпус ніби й цілий, а всередині може обірватися пластинка. Це коли при доставці хтось міг впустити. Або в батареях недостатня "чистота" свинцю. Для дизельних автомобілів виробники намагаються робити акумулятори сильніші. На перший погляд, стоять дві однакові акумуляторні батареї. Але для карбюраторного автомобіля слід купляти зі стартовою напругою — 480 А, а для дизельного — той, де 600 А.
Коментарі