четвер, 16 жовтня 2008 15:41

Євген Тарасенко користується саморобною сигналізацією

Автор: фото: Микола КАРНАРУК
  Валерій Призигльований зі Шполи на підприємстві ”Мажар-2” в Черкасах встановлює на новий ”Мітцубісі Лансер” сигналізацію. Машину придбав у вересні за 112 тисяч гривень
Валерій Призигльований зі Шполи на підприємстві ”Мажар-2” в Черкасах встановлює на новий ”Мітцубісі Лансер” сигналізацію. Машину придбав у вересні за 112 тисяч гривень

56-річний Євген Тарасенко з міста Черкаси має червоні "жигулі" першої моделі. Машині понад 20 років. Однак вона в гарному стані.

Авто ставить неподалік свого будинку на вул. Чайковського. 1986 року для безпеки у знайомого за могорич виточив на колеса секретні болти із ключем, щоб не можна було їх зняти. Каже, у той період колеса часто крали. Згодом Євген Тарасенко придбав вимикач маси в автомагазині. Він вимикає "мінусовий" дріт, що йде від акумулятора до корпусу машини. Такий секрет не дозволяє завести автівку. Встановив вимикач у салоні біля сидіння водія.

— На стару машину купляти сигналізацію не хочу. Ще у 1980-х, як встановив саморобну, то й користуюся по сьогодні. Працює вона за простою схемою. Якщо хтось знайде масу і включить її, зразу ж на додатковий вимикач піде напруга. Де він стоїть, не скажу — заради безпеки. Але якщо завести машину, ця система спрацює, і включиться звуковий сигнал, — розповідає черкащанин.

Як захист від викрадення деякі знайомі Тарасенка роз"єднують високовольтний провід, що йде від котушки до розподілювача напруги і до свічок запалення.

— На перший погляд, ніби все це просте. Та якщо хтось буде морочитися біля машини, то приверне до себе увагу, — запевняє Євген Тарасенко.

Підприємець із міста Шполи 38-річний Валерій Призигльований місяць тому придбав "Мітцубісі Лансер" за 112 тис. грн:

— Поставив у автосервісі двосторонню сигналізацію за 1300 гривень. Сигнал відображається або на брелоку, або на мобільному. Повідомлення надходить на відстані до кілометра. Можна бачити, що відбувається з машиною. — Як називається сигналізація, чоловік не каже.

За словами начальника черкаського автосервісного центру  "Мажар-2" 41-річного Андрія Саненка, порівняно із 2006-м, сигналізацію на авто почали встановлювати утричі частіше.

— Пропонуємо більше 10 видів систем. Коштують від 650 до 6000 гривень із установкою. Виробники — Росія, Тайвань, Китай. Гарантію мають рік. Але всі сигналізації виходжують більше п"яти років. Протягом гарантійного терміну частіше всього ламаються брелоки.

Цікавлюся, які сигналізації найбільше користуються попитом.

— Зазвичай власники машин обирають їх по брелоках. Мовляв, ось цей йому сподобався більше ніж той. Дивимося, якого класу автомобіль. Якщо це "лансер", можемо запропонувати до п"яти видів.

Саненко радить російську бездротову сигналізацію за 6 тис. грн.

— Спрацьовує блокування. Це можуть бути стартер і запалення,  бензонасос, комп"ютер та ще багато чого можна заблокувати. І щоразу ми робимо це по-різному, аби важко було відстежити, що в машини заблоковано, і де воно стоїть. Ніхто не знає, що там зроблено, окрім майстра.

В автосервісі кажуть: авто потрібний комплексний захист — від болтів-секретів на колесах до сучасних систем.

Зараз ви читаєте новину «Євген Тарасенко користується саморобною сигналізацією». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі