Два районних вузли поштового зв'язку скорочують із 1 березня — у Корсуні-Шевченківському й Тальному. Замість них утворять центри обслуговування споживачів.
У Тальному 58 осіб підписали попередження про можливе звільнення. Це водії, бухгалтери, економісти й обслуговуючий персонал. Скорочення не торкнеться листонош.
— Хорошого мало, — каже тальнівський інструктор із передплати 38-річна Надія Мельниченко. — З 15 лютого будемо передавати документи на Звенигородку. Там cтворять центр на п'ять районів. Обслуговуватимуть Тальне, Маньківку, Катеринопіль, Лисянку й Звенигородку. Ми стаємо на біржу. Із вихідного пособія дають тільки один оклад. Так написано в нашому колективному договорі.
Водії поштових машин сподіваються, що їх лишать на роботі.
Начальник Тальнівського центру поштового зв'язку 54-річна Наталія Мандра каже:
— Звільнені будуть лише бухгалтери й економісти. Решта залишаться працювати. У п'ятницю отримаємо листа з Черкас, тоді й з'явиться ясність.
Колега Наталії Мандри з Корсуня 49-річна Галина Заболотня у відчаї:
— У нас 52 працівники попереджені про звільнення. По допомогу звернулися до нашого обласного депутата Володимира Кулеші. Мені шкода втрачати такий колектив. Серед скорочених будуть мами з двома дітьми. Я теж не знаю чи залишуся на нижчій посаді. У зарплаті втратю, а кому це сподобається?
Директор обласного відділення "Укрпошти" 53-річний Василь Марчук говорить про нерентабельність підприємства:
— У області за останні три роки кількість письмової кореспонденції скоротилася на чверть. "Укрпошта" не державна структура, а госпрозрахункова. Відтак мусимо скорочувати людей. Зараз це стосується Корсуня й Тального. Процес оптимізації триватиме й надалі. В цьому році плануємо закупити автоматичну сортувальну машину. Тоді взагалі залишиться два сортувальних центри — у Черкасах і Жашкові.
На термінах доставки пошти майбутнє скорочення не позначиться.
— Пошта як доставлялася, так і буде доставлятися, — додає Василь Олексійович. — Зрозуміло, що в далеких селах на сотню дворів листоноша не ходитиме щодня, бо їй треба платити в ці дні зарплату. В усьому світі держава дотує поштові витрати. В нас цього нема.
Із кількістю майбутніх скорочень визначатимуться на місцях.
— Якщо буде економічна потреба лишити автомобілі в Тальному чи Корсуні, то залишаться й водії. Думаю, багато тальнівців матимуть роботу в Звенигородці.
Заробітна плата бухгалтерів і економістів поштових вузлів сягала 2 тис. грн.
Коментарі