На офіційних сторінках Calvin Klein в соціальних мережах почали з'являтися перші кадри з масштабної рекламної кампанії нової колекції бренду #mycalvins.
На цей раз керівництво марки не стало обмежуватися співпрацею з однією знаменитістю, а привернуло майже з десяток зірок, серед яких виявилися Джастін Бібер і Кендалл Дженнер.
На перших промо, опублікованих в мережі, був зображений Бібер, який уклав контракт з популярним брендом на початку минулого року.
"Я носив спідню білизну від Calvin Klein роками, сподіваючись, що одного разу мені випаде честь стати обличчям бренду. Це була моя мрія. Минулої весни я опублікував в Instagram знімок в спідній білизні з хештегом #mycalvins. На щастя, керівництво лейбла це побачило, компанії сподобалася реакція фоловерів. Так почалася наша співпраця", - повідомив тоді співак.
Що стосується Дженнер, то вона підписала договір про співпрацю з відомо маркою кількома місяцями пізніше.
"Це неймовірно! Чесно, це була моя мрія - зробити у своєму житті щось подібне. Всі рекламні кампанії Calvin Klein незабутні. Мені не віриться, що до мене обличчями CK були такі великі моделі, як Кейт Мосс, Лара Стоун і Крісті Тарлінгтон".
Також в рекламній кампанії лінійки #mycalvins взяли участь кохана Роберта Паттінсона FKA twigs, Кендрік Ламар, Еббі Лі Кершоу та інші знаменитості.
Коментарі