вівторок, 03 вересня 2019 06:10

"Проводжу ногою під бампером — і багажник відчиняється"

Новий "Грандленд Х" є найбільшим кросовером німецької марки "Опель". Модель коштує від 593,2 тис. грн. Її продають із 1,5 л турбодизелем і механічною чи автоматичною коробкою передач на вибір. Привід — передній.

Автор: ФОТО: Володимир МУКАН
  ”Опель Грандленд Х” оснащують світлодіодними фарами з автоматичним увімкненням дальнього світла і спрямуванням пучка світла в бік повороту керма
”Опель Грандленд Х” оснащують світлодіодними фарами з автоматичним увімкненням дальнього світла і спрямуванням пучка світла в бік повороту керма

Синій автомобіль припаркований уздовж столичної вул. Кирилівської біля офіса імпортера. Домовляємося про тест-драйв машини — отримуємо розкладний ключ від новинки.

Кросовер побудований на платформі EMP2. На такій також випускають ­французькі "Пежо 3008" і "Сітроен С5 Айр­крос". Проте зовні немає жодної схожості. У "Грандленд Х" подібний дизайн до нового покоління інших "Опелів" — "Астри" й "Інсігнії". На решітці радіатора від емблеми йдуть молдинги у вигляді крил. Уздовж кузова — різкі ребра жорсткості. Дах і бічні стійки між вікнами пофарбовані у глянцевий чорний колір. Завдяки цьому авто виглядає легшим. Пороги, колісні арки й нижні частини бамперів оздоблені чорним нефарбованим пластиком. На даху встановлена антена у формі акулячого плавника. Місце для заднього номерного знаку розміщене не між задніми ліхтарями, як у більшості моделей, а в задньому бампері. Цікаво, що кришка багажника виготовлена із пластика. Капот і передні крила алюмінієві.

Автор: ФОТО: Володимир МУКАН
  Сенсорний мультимедійний дисплей автомобіля може відображати зображення з екрану смартфонів. Усе меню машини перекладене на українську мову
Сенсорний мультимедійний дисплей автомобіля може відображати зображення з екрану смартфонів. Усе меню машини перекладене на українську мову

Проводжу ногою під бампером — і багажник відчиняється. Така функція зручна, коли обидві руки зайняті. У більшості машин подібної цінової категорії цю опцію не встановлюють.

Багажний відсік добре продуманий. Є розетка на 12 В, металеві гачки для кріплення вантажу, резервуари для дрібних речей, кріплення знаку аварійної зупинки. Під фальш-підлогою — запасне колесо-докатка і компресор із герметиком. Добре було б, якби плафон освітлення багажника встановили на стінках з обох боків або дверці. Бо за речами непомітно світла. Об'єм багажника — 488 л.

На задньому сидінні зі зростом 180–190 см голова об стелю не впирається, ноги об передні сидіння також. По центру підлоги позаду практично немає поздовжнього тунелю. Для задніх пасажирів передбачили дефлектори повітря, розетку на 12 В і USB-порт для зарядки телефону.

На водійському місці висока посадка. Крісло має шість варіантів регулювання, електропривід, підігрів, охолодження і пам'ять на два положення. Крім того, подушку сидіння можна подовжити, потягнувши за пластикову ручку на краю.

Торпеда виготовлена із м'якого пластику. По центру великий сенсорний дисплей мультимедійної системи. Підлокітник можна регулювати вперед-назад. У ньому є безпровідна зарядка для нових мобільних телефонів. Достатньо прикласти пристрій і він заряджатиметься. У повній комплектації цього автомобіля немає стандартних підстаканників для водія і пасажира. На їхньому місці — регулятор режимів їзди. Можна виставити режим поїздки по асфальту, снігу, піску тощо.

Натискаю кнопку запуску двигуна — й автомобіль заводиться. У салоні не чути характерного звуку для дизельного двигуна. Передачі 8-ступеневого "автомата" перемикаються ступенями, подібно до "механіки". Вмикаю задній хід — на моніторі відображається відео з камери заднього огляду. Проекційні лінії статичні. Потім рушаю вперед по вул. Кирилівській у напрямі вул. Набережно-Хрещатицької.

Потужності двигуна й динаміки автомобіля для міста достатньо. Підвіска автомобіля в міру жорстка — дрібні ями невідчутні, а на великих вибоїнах авто похитує. Рульове керування гостре. У автомобіля японська коробка передач "Айсін". Вона перемикається подібно до варіатора — без ривків завивань мотора.

Час від часу на бічних дзеркалах миготять червоні крапки — так машина попереджає про транспорт у мертвих зонах видимості. Як тільки намагаюся без увімкненого повороту звернути за суцільну лінію розмітки, кермо злегка протидіє й лунає попереджувальний сигнал системи рядності руху. Електроніка моделі зчитує більшість дорожніх знаків. Тільки-но в щільному потоці притискаюся до авто попереду, на панелі приладів з'являється попередження про занадто малу дистанцію.

На Бориспільській трасі розганяюся до понад 160 км/год. Автомобіль добре керований і не парусить. На швидкості 90–120 км/год споживає 4–4,5 л дизпалива.

Технічні характеристики "Опель Грандленд Х"*

Привід передній
Двигун, потужність, к.с./об'єм дизельний турбований, 130/,1,5
Коробка передач автоматична
Кліренс, см 18
Прискорення до 100 км/год, с 12,8
Максимальна швидкість, км/год 192
Витрата пального – місто/траса, л на 100 км 4,5–4
Вартість, грн від 593,2

Дані: opel.ua

Зараз ви читаєте новину «"Проводжу ногою під бампером — і багажник відчиняється"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі