Із 15 січня 2009 року українським водіям дозволили робити технічний огляд авто не лише на техстанціях Державтоінспекції, а й на приватних СТО. Строки його проведення подовжили до 15 грудня.
— Це зробить техобслуговування об"єктивним і зменшить корупцію. Раніше ж ДАІ сама проводила техогляд, а потім сама себе контролювала, — пояснює Сергій Левченко, 53 роки, перший заступник керівника держдепартаменту ДАІ Міністерства внутрішніх справ.
Періодичність техоглядів не змінилася. Власники легковиків і вантажівок вантажопідйомністю до 3,5 т проходитимуть їх що два роки. Транспортні засоби більшої вантажопідйомності й авто, розраховані більш як на дев"ять пасажирів разом із водієм, перевірятимуть щороку. Так само й таксі та машини "швидкої".
Автобуси, які здійснюють регулярні перевезення, проходитимуть техогляд двічі на рік.
Проводити його можуть акредитовані станції техобслуговування. В Україні таких 141. Ще 400 — подали заяви на ліцензію. Проте в ДАІ вважають, що таких станцій потрібно втричі більше.
— Це зручно. Бо пройти техогляд можна буде за 15–20 хвилин, а не за півдня, як досі. Спеціалісти складуть протокол, що з вашим авто все нормально. Упродовж 45 діб ви маєте приїхати у відділ ДАІ за місцем реєстрації авто і там отримати талон техобслуговування, — каже Левченко.
Єдиних тарифів на проведення ТО немає. На техстанції ДАІ це коштує 45 грн, як і торік. Приватники встановлюватимуть розцінки на власний розсуд. Орієнтовно плата складатиме 120–150 грн.
Водіїв, які не мають талона техогляду, інспектори ДАІ штрафуватимуть на 170–250 грн.
Коментарі