четвер, 16 серпня 2012 06:45

Новий "Шевроле Авео" обладнали круїз-контролем

Нове покоління седанів "Шевроле Авео" із квітня продають в Україні.

Олексій Крикун зі столичної Вигурівщини-Троєщини за два місяці наїздив новинкою 6 тис. км. Доти мав "Шевроле Авео" попереднього покоління. Наїздив 170 тис. км. За рік замінив амортизатори, задні пружини. Двічі ремонтував кондиціонер.

— Машина почала сипатися. Тому я узяв нову. Мені сподобався агресивний передок нового "авео". Я взяв базову комплектацію. Тут вона багатша, ніж повна комплектація попередньої версії "авео". Є магнітола із керуванням на кермі, — розповідає 32-річний Олексій Крикун.

За тиждень після покупки їздив із дружиною у Львів. Необкатаний легковик розганявся не швидше ніж 110 км/год.

— Двигун значно потужніший, ніж у попередньої версії і при цьому дуже тихий. Здавалося, що швидкість не вище як 60. На старій машині доводилося вимикати кондиціонер, коли йшов на крутий підйом. А тут добре тягне і з кондиціонером. Нова модель набагато стійкіша на поворотах, не "парусить". Легше відсовувати сидіння, зачиняти двері та розкладати задні сидіння.

Бардачок плавно відчиняється, — додає. — У старому "авео" він просто падав на коліна пасажиру. А от на дрібницях зекономили. На передніх дверях не поставили габаритні ліхтарики. Штатна магнітола не читає флешок.

Тест-драйв нового "авео" пропонують в "Автоцентрі на Столичному шосе" у Києві.

Дають авто середньої комплектації, із 1,6-літровим двигуном на 115 к. с. Шасі, двигун, коробка передач збудовані на "Гамма-2", — новій платформі "Дженерал Моторз". Таку саму мають "Опель Корса" й "Опель Меріва".

Кермо обтягнуте шкірою, регулюється вгору-вниз і на себе. На кермі є кнопки керування магнітолою, блютузом і круїз-контролем. Ручку фіксування керма повертати легко. На лівому підкермовому перемикачі є кнопка керування бортовим комп'ютером. Панель приладів зробили в мотоциклетному стилі — тахометр стрілочний, а спідометр цифровий, як у "Шевроле Спарк". Підкурювача немає. Замість нього розетка на 12 В. Також немає попільнички.

— Зате є невелика монетниця. Наші машини розраховані на некурців, — пояснює продавець Олександр Калюжний, 26 років.

Із ним випробовуємо авто на трасі. "Авео" починає рух без ривків. Передачі перемикаються легше, ніж у попередньої версії. Розганяється швидко. На швидкості 75 км/год табло біля тахометра висвічує цифру "5".

— Це підказка, що пора перемикнутися на п'яту передачу. Це дозволить зекономити до півлітра бензину, — говорить Олександр Калюжний.

Перемикаємо передачу і вмикаємо кнопку круїз-контролю. Вона — на кермі ліворуч. Авто  тримає 75 км/год і після того, як прибрати ногу з педалі газу. Пригальмовуємо, щоб об'їхати вантажівку. Потім машина знову набирає задану швидкість.

Підвіска авто досить жорстка, як і в попереднього "авео". Та завдяки шумоізоляції стуку від дрібних ям майже не чути. На просп. Бажана розганяємося до 110 км/год. Різко повертаємо, обганяючи інші легковики. Машина трохи нахиляється вбік. Посадка водія висока, тому добре видно ями на дорозі.

Саме почалася злива. Розганяємося до 40 км/год і гальмуємо на слизькому асфальті. Антиблокувальна система зупиняє авто за 4 м. На околиці Пирогова заїжджаємо на ґрунтовку. 16-дюймові колеса добре проїжджають горбки. "Авео" попередньої версії мало 13-дюймові.

Салон просторий, дах вищий. Пасажир ззаду зростом під 2 м не впиратиметься головою у дах, як у корейських машинах. Проте поздовжній тунель у днищі заважатиме ногам.

Переваги

— просторий для пасажирів ззаду

— місткий багажник

— найвищі бали із безпеки у краш-тесті "Євро НКАП" — міжнародної лабораторії перевірки безпечності авто для водія та пішоходів

— кермова колонка регулюється на себе

Недоліки

— лючок бензобака відчиняється лише ззовні

— низький передній бампер

 

Зараз ви читаєте новину «Новий "Шевроле Авео" обладнали круїз-контролем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі