Компанія "Ніссан Мотор" випробувала на гірських перегонах новинку — електромобіль "Ніссан Ікстрейл FCV". Кільцеву автотрасу "Нюрбурґринґ" завдовжки 20,8 км у горах Ейфель, на півдні Німеччини, він подолав менш як за 12 хв.
— На відміну від акумуляторних електромобілів цей позашляховик працює на паливних елементах, — пояснює менеджер компанії "Ніссан Мотор Україна" Ігор Соколов, 25 років. — У них закачують водень. Під час руху стиснений газ сполучається з ним, а потім згоряє в електрогенераторі.
Це приводить у дію електродвигун потужністю 90 кВт, або 120 к. с. Він розвиває швидкість до 150 км/год. Із вихлопної труби машини виходить водяна пара. Запасу водню, який видобувають шляхом електролізу, вистачає на 500 км пробігу.
Для запуску та розгону застосовується літій-іонна батарея. Енергія, що виробляється під час гальмування, збирається і накопичується.
У червні японці почали виробництво седана "Хонда FCX Клариті". Ця модель теж працює на водневих паливних елементах. Цього року електромобілі обіцяють здавати в оренду жителям американського міста Лос-Анджелес. Очікується, що прокат коштуватиме $600 на місяць.
Масове виробництво електромобілів "Ніссан Ікстрейл FCV" мають запровадити 2015 року.
Коментарі