середа, 02 липня 2008 17:58

"Ніссан" Сергія Пояркова перепливає неглибоку річку

Художник Сергій Поярков, 42 роки, їздить двома джипами — чорним "Ніссаном Патрол" та жовтою "Тойотою FJ-Крузер".

— Живу за містом, будуюся, тому мені краще на позашляховиках, — розповідає.

Свої автомобілі він показує у дворі "сталінки" на Кловському узвозі в Києві. "Ніссан Патрол" Поярков привіз 13 років тому з Німеччини. Придбав там за $20 тис. "Тойоту FJ-Крузер" купив у Києві за $50 тис.

— За містом джип їздить набагато швидше за спортивне купе. Мене й "порш" не обжене, — хвалиться.

Обидва позашляховики він тюнінгував (переробив на власний смак. — "ГПУ").

— У митця має бути незвичайна машина, — каже Поярков. — Щоб таких машин точно ні в кого не було. Бо, наприклад, на чорний "бентлі" (найдешевша модель коштує $404 тис., найдорожча — $673 тис. — "ГПУ") в Києві ніхто не звертає уваги. Люди радше оглядатимуться на "горбатого" запорожця.

Саме цієї миті до будинку на чорному "бентлі" під"їжджає Ірена Кільчицька, колишня заступниця київського мера Леоніда Черновецького. Під наглядом чотирьох охоронців швидко заходить у під"їзд. У тому будинку — головний офіс "Правексбанку".

На дахи обох джипів художник поставив багажники. На "ніссані" прилаштував заокруглений пластиковий кофр (скриня. — "ГПУ"), каністру, сокиру та домкрат. На обох машинах є додаткові фари над лобовим склом.

— Це на той випадок, якщо звичайні заляпаються, — пояснює Поярков.

На передній бампер "Тойоти FJ-Крузер" поставив лебідку. Нею можна витягувати з багна інші авто. Або й своє, прив"язавши трос до найближчого дерева. Бампери фірми "Ворн" мають буксирувальні "вуха". Ручки на дверцятах та дзеркала — хромовані. Також художник прикріпив металеві відбійники.

— Торік двічі потрапляв у ДТП — у мене врізалися ззаду. Завдяки бамперам на моїй машині й сліду не лишилося, — хвалиться чоловік. — Закликаю всіх: ставте залізні бампери.

Сергій Поярков також замінив підвіску, так що в джипів збільшився кліренс  (відстань від кузова до дороги. — "ГПУ").

— Я на "патролі" не раз ускакував у відкриті люки — і нічого. Машина навіть не сповільнювалася. Просто пролітала. Із друзями колись ганяли на спір. Знайшли дорогу без люків. Я ні в один не сів.

Тюнінг "тойоти" обійшовся художникові в $25 тис.

— Витрати на "ніссан" я перестав рахувати, коли перевищило 15 тисяч.

Деталі для тюнінгу для обох джипів привіз із США, де часто буває у справах. Там  дешевше, пояснює митець:

— В Україні усі витрати можна множити на 3–4. І довше було б. Бо на доставку ексклюзивних деталей потрібен час.

На задньому бампері "ніссана" Поярков установив невеличкий гвинт від моторного човна.

— Ні, машина не плаває, але багато хто думає, що так. Цікавим відповідаю, що тачка ще й літає, щоправда дуже низько, — жартує.

Але їздити по руслу річки його "ніссан" таки може, на глибині понад 1 м. Для цього Сергій Поярков поставив повітрозабірник вище лобового скла. Тому гірські річки "ніссан" може форсувати. Ущільнювальна гума не пропустить воду до салону та двигуна.

Турбодизельний двигун "ніссана" на 2,8 л та 4-літровий бензиновий "тойоти" Поярков не чіпав:

— А навіщо? На піску вони ідуть так, що краще й не треба.

"Патролом" чоловік якось заїхав на танковий полігон в Чернігівській області.

— Солдати якраз обідали, — згадує. — Порозкладали в кущах хліб, сало. Мене побачили — і полякалися. Думали, що це якась нова бойова машина.

На "тойоті" Поярков їздитиме до Нового року. Потім віддасть дружині. Собі хоче купити "Тойоту Тундру" з двигуном на 5,7 л. Її також тюнінгує.

Іменні номери обійшлися в 42 тисячі гривень

На свої джипи художник поставив іменні номери — "ПОЯРКОВ" та "ПОЯRКОВ". Виготовлення кожного коштувало 1100 грн. Замовити такі можна на Дніпропетровському заводі спортивних металовиробів.
За реєстрацію іменного номера платив окремо. Із жовтня 2007-го така процедура коштує 20 тис. грн. За два тижні по цьому МРЕВ видав нову табличку й замінив техпаспорт.

Зараз ви читаєте новину «"Ніссан" Сергія Пояркова перепливає неглибоку річку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі