пʼятниця, 20 червня 2008 18:02

Недорогі китайські машини мають найбагатшу комплектацію

Автор: фото: Наталія ЧУБЕНКО
  Китайське міні-авто ”Чері Джаґґі” представили на автовиставці ”CIA-2008” в Міжнародному експоцентрі на столичному Броварському шосе. 16-клапанний двигун, що відповідає екологічним нормам ”Євро-2”, у змішаному циклі споживає 6 літрів бензину на 100 кіломет
Китайське міні-авто ”Чері Джаґґі” представили на автовиставці ”CIA-2008” в Міжнародному експоцентрі на столичному Броварському шосе. 16-клапанний двигун, що відповідає екологічним нормам ”Євро-2”, у змішаному циклі споживає 6 літрів бензину на 100 кіломет

Жителька райцентру Городище Черкаської області Тамара Савченко хоче зробити синові сюрприз — подарувати до закінчення університету авто.

— Плануємо брати в кредит нову модель "лади", — каже жінка. — Російські машини недорогі, можна вкластися у 50 тисяч гривень.

Найдешевша модель "Лада-1118" — 45 тис. грн, підтверджує керівник відділу техобслуговування та гарантії компанії "Автоваз" в Україні Юрій Ясеновський, 40 років. Вона укомплектована електропосилювачем керма, електричними склопідйомниками в передніх дверях, центральним замком із дистанційним управлінням.

— "Лада" впевнено конкурує з іншими доступними авто, — запевняє Ясеновський. — У базовій комплектації передбачено також великий об"єм двигуна — 1,6 літра. Це дає можливість розігнати машину до 160 кілометрів на годину. У міському потоці автомобіль "з"їдає" бензину до 8 літрів на 100 кілометрів. Я сам їжджу на "ладі", тому розказую з досвіду.

Та сама модель, укомплектована кліматичною установкою та антиблокувальною системою гальм (АБС), обійдеться уже в 50,3 тис. грн.

За 55,2 тис. грн продають румунський легковик "Дачія Лоґан" у базовій комплектації. Його складають переважно із деталей фірми "Рено". У "базу" входить обігрівач заднього скла й тахометр. Версія із гідропідсилювачем, подушками безпеки, кондиціонером, центральним замком та з CD-магнітолою на 3 тис. грн дорожча.

— Ця машина найбільша за габаритами у своєму класі, найбільший багажник, — говорить менеджер Олександр Харченко, 24 роки. — У "дачії" найвищий кліренс — 18 сантиметрів від поверхні дороги.

Техобслуговування румунських машин — одне з найдешевших — 3–3,5 тис. грн. Його роблять раз на рік або кожні 15 тис. км пробігу.

У "Дачії MCV", що має кузов універсал, можна влаштувати третій ряд сидінь. Модель коштує від 75 тис. грн.

Найкращу комплектацію пропонують у китайських легковиках. Наприклад, 4-дверна міні-автівка "Чері Джаґґі" має усі вигоди, що й "лада". Крім того, обладнана кондиціонером, протитуманними фарами. Дзеркалами заднього виду керують на електроприводі. У колесах — легкосплавні диски. Коштує така машина від 45 тис. грн.

"Джаґґі" жере на трасі 10 літрів бензину, хоча виробник обіцяє п"ять

Ще один китайський автомобіль "джилі" із двигуном 1,5 л пропонують за 46,5 тис. грн. Базова комплектація незгірша за "джаґґі". Проте гарантія на китайські машини 2–3 роки. Європейці дають 5–6 років.

Житель Черкас Віталій Балацький, 37 років, сумнівається у надійності китайських авто. На виставці "СIA-2008" він розглядає машини "Чері Амулет" та "Чері Тіґґо".

— Салон оздоблений дешевим пластиком, він страшенно смердить, — зауважує чоловік. — Я читав, що це виділяються феноли. Ними шкідливо дихати. У мене знайомий другий рік їздить на "амулеті", а запах не зникає. Хоча якихось серйозних поломок і не було.

Киянин Сергій, 35 років, майже рік керує "Чері Джаґґі".

— У мене претензія, що машина жере на трасі до 10 літрів бензину, хоча виробник обіцяє 5 літрів, — каже він. — Підвіска жорсткувата: кожну вибоїну відчуваєш. І кажуть, метал на "китайцях" м"який. В аварії автомобіль уминається в гармошку.

Нині Сергій вважає, що краще було за ті самі гроші брати "Деу Ланос". Модель ненова, зате перевірена:

— Правда, базова комплектація там дуже скромна, але магнітолу й кондиціонер згодом можна доставити.

Найдешевші легковики коштують майже 35 тис. грн. Приміром, китайська "Чері QQ" або колись популярна "лада-сімка". У базових комплектаціях нема ні підсилювача керма, ні вентиляції, ні електропідйомників.

— Російські машини можуть дорожчати, оскільки в січні 2009 року закінчується договір про вільну торгівлю між Україною та Росією, — зазначає Олег Назаренко, 47 років, гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів. — Тоді мито на "ладу" збільшать. Це змусить імпортерів підняти на 10–15 процентів ціни на російські машини.

Зараз ви читаєте новину «Недорогі китайські машини мають найбагатшу комплектацію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі