вівторок, 28 травня 2019 06:26

Дрібні вибоїни проїжджають на швидкості

Протягом весни українські служби не встигли залатати всі ями і дорожні вибоїни. Після травневих дощів і руху автошляхами переповнених вантажівок канави в асфальті стали ще глибшими. Так, глибина ям на трасі Київ–Кременчук сягає понад 18 см.

— Від правильного руху такими дорогами залежить стан підвіски і рівень безпеки в авто. Варто деякі маневри водіння довести до автоматизму. Адже за рік-два ситуація зі станом автошляхів навряд чи покращиться, — говорить Віктор Саражин, 52 роки, автоінструктор. — Дрібні вибоїни варто проїжджати на швидкості. За 40–50 м перед ними прискорюються, цим розвантажують передню підвіску й ніби пролітають нерівності. Глибокі ями навпаки — проходять на мінімальній швидкості. При цьому дуже важливо гальмувати не в самій вибоїні, а перед нею. Інакше зробите подвійне навантаження на передні амортизатори й пружини. Буває, що бракує часу зупинити повністю авто перед ямою. У такому разі варто кількома сильними натисками на гальма гасити швидкість. Тоді в момент потрапляння колеса у вибоїну передня підвіска буде розвантажена.

Найкраще пропускати ями між коліс. Якщо це не вдається, то варто поворотом керма навантажувати протилежне колесо тому, яке потрапляє на нерівність.

— Якщо праве летить в яму — крутніть кермо ліворуч. І навпаки, — радить спеціаліст. — Асфальтні напливи, лежачі поліцейські варто проїздити діагонально, навантажуючи кожне колесо почергово.

Зараз ви читаєте новину «Дрібні вибоїни проїжджають на швидкості». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі