Новий Opel Zafira Life почали продавати в Україні торік. Машина стала значно більшою за попереднє покоління моделі. Зовні нагадує великий мікроавтобус, а всередині - влаштована як преміальні мінівени.
Аби ближче познайомитися із новинкою, беремо її на тест-драйв.
Знайомство
Хоча за розмірами Opel Zafira Life - це мікроавтобус, виробник позиціонує модель як мінівен. Побудована машина частково на платформі EMP-2. Має такий самий кузов, як і однотипні мікроавтобуси Peugeot, Citroen, Toyota. Зовні відрізняється від них лицевою частиною, емблемами й деякими іншими елементами дизайну.
Opel Zafira Life розрахована, в першу чергу, на перевезення пасажирів із комфортом легкового авто. Тому салон має масивні широкі сидіння, столик та інші зручності.
Має такий самий кузов, як і однотипні мікроавтобуси Peugeot, Citroen, Toyota
Авто пропонують у двох варіантах довжини кузова - на 4,9 метра і 5,3 метра в двох комплектаціях - дешевшій Enjoy і дорожчій Business Innovation.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сам крутить кермо і має спортивну підвіску - тест-драйв нового Ford Kuga
Можна обрати із один із двох дизельних двигунів різної потужності, автоматичну або механічну коробку передач. Ціна моделі стартує від 1 млн 106,7 тис. грн.
Тестова машина має комплектацію Business Innovation із 180-сильним 2-літровим двигуном, автоматичною коробкою передач і додатковими опціями. Коштує така від 1 млн 370,6 тис. грн.
Дизайн машини
Модель виглядає сучасно. Нижня лінія решітки радіатора нагадує усмішку. Фари оснащені ксеноном із лінзами, нижче є лінія ходових вогнів. Ще нижче в бампері встановлені протитуманки. Вони, крім основної функції, ще підсвічують в темряві повороти. Після повороту керма в певний бік автоматично вмикається відповідна фара.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде найдоступніший німецький седан Opel Astra
Бічні розсувні двері встановлені із двох боків. У дверні ручки вмонтовані сенсори безключового доступу. Достатньо торкнутися ручки - і спрацьовує центральний замок. Цікаво, що бічні задні двері мають електропривід. Їх можна відчиняти чотирма способами - із салону, з брелка, сенсором для ноги в районі заднього бампера і традиційним способом за ручку.
Колісні легкосплавні диски автомобіля - двоколірні, за дизайном нагадують колеса легкових моделей. Кліренс машини - 17 сантиметрів. Завдяки невеликим звісам бамперів авто може з легкістю заїжджати на високі бордюри.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пролітає над ямами й автоматично фільмує аварійні ситуації - тест-драйв Citroеn C5 Aircross
Дверця багажника - велика. Відчинється вгору. На ній встановлено камера заднього огляду. Шкода, що не має омивача лінзи. У цьому місці камера швидко запилюється.
Оглядаємо багажник
У Opel Zafira Life дверцю багажника можна відчинити повністю. А є змога відкрити лише вікно - для того, аби покласти легкі речі. Дверця багажника, на відміну від бічних дверей, немає електроприводу. Хоча в цьому випадку він би полегшив відкриття важких дверей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 8 циліндрів і 3 тонни маси – як їде найдорожчий Infiniti
Багажник прямокутної форми. Завантажувальна висота дуже зручна. Є тут і гаки для кріплення вантажу. Ще борт можна використовувати як лавку із дахом.
У нашій версії тестового автомобіля багажник приблизно на тисячі літрів. Це як два багажних відсіки великих седанів С-класу чи двох кросоверів Б-класу. А якщо скласти сидіння, то відсік для вантажу буде у 4,5 тисячі літрів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде новий Peugeot 2008 із найпотужнішим у лінійці двигуном на 155 "коней" - тест-драйв
У салон поміститься ліжко, холодильник чи книжкова шафа. Вантажопідйомність машини - понад 1 тонну 100 кілограмів.
Зазираємо під капот
Кришка моторного відсіку в Opel Zafira Life коротка. Двигун розміщено в глибині ближче до місця водія. Сам силовий агрегат тут - 2-літровий турбодизель на 180 "коней".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тримає 170 км/год без напрягу й робить масаж - тест-драйв Peugeot 508
Двигун відповідає екологічному класу "Євро-6". Він працює у парі із японською 6-ступеневою автоматичною коробкою передач "Айсін".
Заходимо в салон
У салоні Opel Zafira Life 5 індивідуальних сидінь, обтягнутих шкірою. Два ряди з ними стоять один навпроти іншого. По центру - розкладний стіл. Вікна можна затемнювати спеціальними вмонтованими у двері шторками-ролетами. Подібні встановлюють в машини представницького класу. Біля водія попереду - ще одне місце для пасажирів.
В салоні розмістили розетку на 220 вольт, розетка на 12 вольт і корему систему вентиляції і кондиціонування.
За кермом
Посадка за кермом висока. Водій тут сидить вище, ніж у більшості кросоверів.
Бічні задні двері мають електропривід. Їх можна відчиняти чотирма способами - із салону, з брелка, сенсором для ноги в районі заднього бампера і традиційним способом за ручку
Торпеда виконана із практичного твердого пластика. Біля місця водія є чимало ніш і кишень для дрібних речей. Між сидіннями багато місця для рюкзака чи компактної валізи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яскравий дизайн і трициліндровий двигун - тест-драйв Opel Crossland X
У дверях є можна помістити дволітрову пляшку з водою та дрібязок. Під сидінням є шухляда із домкратом.
До речі, саме сидіння має електропривід, підігрів і масаж. Є у крісла і відкидний підлокітник.
Блок управління кліматом зручний. Легко знайти потрібні налаштування. Мультимедійна система працює чітко, тут є все необхідне - музичні налаштування, карта, взаємодія із сучасними смартфонами.При чому меію мультемедійки й панелі приладів перекладено на українську. Вона тут грамотна, повідомлення з'являються скрізь.
Вже у початковій комплектації "Енжой" модель машина має круїз-контроль, 2-зонний "клімат", кондиціонер для задньої частини салону, підігрів передніх сидінь, камеру заднього огляду, датчики паркування, контроль "сліпих зон" дзеркал заднього виду, сонцезахисні шторки на вікнах, другий і третій ряд сидінь по три місця в кожному, 7-дюймовий сенсорний дисплей, підтримка Apple CarPlay і Android Auto, датчик світла, датчик дощу. У тестовій повній додається до цього всього ще проекційний дисплей, бічні шторки безпеки, програмований передпусковий підігрівач Webasto, сенсорне відмикання і електропривід бічних дверей, шкіряні сидіння тощо.
Рушаємо
Стартує з місця машина легко. Відчуваються великі габарити моделі й вага. Але за кілька годин до цього звикаю.
Двигун у авто - тяговитий. Йому достатньо менше 9 секунд, аби розігнати мінівен до 100 кілометрів за годину. Коробка передач перемикається непомітно. А користуватися такою шайбою перемикання, а не традиційною ручкою, зручно. Після того, як глушу двигун, машина автоматично переходить на "паркінг".
Підвіска налаштована непогано, інколи вона нагадує про свій вантажний характер - трохи "козлить" на високих лежачих поліцейських. А от дрібних вибоїн практично не відчутно. На швидкості по рівній дорозі автомобіль не трясе й не сіпає, навіть якщо дорога не ідеальна.
Кермо дає зворотній зв'язок. Радіус розвороту тут тут менший, ніж я очікував - 11 метрів. Це означає, що можна розвернутися скрізь, де це зробить габаритний рамний позашляховик.
Не надто зручно, що до педаль гальм знаходиться вище за педаль газу. Хотілося, щоб вони все ж були на одному рівні.
Бічні дзеркала хотілося б аби були більшими. Але загалом претензій до них немає, вони за рахунок спеціального скла нормально охоплюють простір позаду. Ще й мають індикатори мертвих зон видимості. Бракує мені окремого люстерка для салону. Таке бачив у "Сітроена Берлінго" і "Пежо Ріфтер". Через нього можна контролювати поведінку пасажирів у салоні.
Стосовно витрати палива, то дизельний двигун у місті споживає до 7 літрів пального у місті й до 6 - на трасі.
Коментарі