вівторок, 01 грудня 2020 13:35

На заводах Ford Motor удосконалили конвеєр
9

1 грудня 1913 року на заводах Генрі Форда ввели безперервну складальну лінію. Автомобілі сходили з конвеєра через кожні 2 год. 38 хв.

Американський підприємець став першою людиною, яка зробила автомобіль масовим.

До впровадження конвеєра робочі заводу обирали місце в цеху та збирали машини знизу доверху. Такий спосіб коштував дорого. Тільки багаті люди могли дозволити собі купити автомобіль.

Прототипом конвеєрних ліній Форда були м'ясопереробні заводи в Чикаго. Підвішені на гаках туші рухались по цеху по спеціальних дротах від робітника до робітника. Кожен з них виконував одну з необхідних операцій по переробці і пакуванню м'яса.

1910 року Генрі Форд побудував і запустив завод в Хайленд-парку. Через декілька років на ньому провели перший експеримент з використання складального конвеєра. Спочатку на збірку пішов генератор, потім двигун, а згодом і шасі.

На заводах Генрі Форда запровадили конвеєрне виробництво
Фото: gtshina.ru
На заводах Генрі Форда запровадили конвеєрне виробництво
На заводах Генрі Форда запровадили конвеєрне виробництво
На заводах Генрі Форда запровадили конвеєрне виробництво
На заводах Генрі Форда запровадили конвеєрне виробництво

Підприємець випробував свій конвеєр на початку 1913 року. Тоді 29 робітників виконували 29 операцій над пристроєм, котрий рухався між ними по спеціальному транспортеру. Це скоротило час збирання стартера з 20 хв. до 13 хв.

Інженери Форда згодом створили 2 аналогічні лінії для збирання двигуна і трансмісії до машини Model T. А 7 жовтня 1913-го на конвеєрі почали монтувати шасі. На початку грудня того ж року автомобілі сходили з конвеєра через кожні 2 год. 38 хв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий рекорд: поліція конфіскувала авто за 30 с після купівлі

Скоротивши час на виробництво автомобіля, Генрі Форд знизив і його ціну. Як наслідок особиста машина стала доступна середньому класу. Model T спочатку коштувала $800, згодом $600. 1916 року ціна знизилась до $360. У міру зниження ціни стрімко збільшувалися продажі автомобілів.

Пізніше із заводських конвеєрів Model T почала виходити кожні 24 с. Ціна на машину впала до $300. До кінця 1916-го половина всіх машин світу були автомобілі Генрі Форда.

1927 року автомобілі Ford Model T зняли з виробництва. Усього виготовили та продали понад 15 млн екземплярів.

Зараз ви читаєте новину «На заводах Ford Motor удосконалили конвеєр». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі