Сьогодні у столиці завершилася виставка "Мотобайк 2011". Її влаштували в Міжнародному виставковому центрі на Броварському проспекті.
Новинок цьогоріч помітно менше, ніж у попередні роки. Кілька нових моделей показали "Хонда" та "Кавасакі" та кілька китайських виробників. В кризові роки збут мотоциклів ціною від 20 тис. грн впав. Тому допродують запаси минулих років, повідомили представники мотосалонів.
У майстернях мототюнінгу, навпаки, відзначили стабільний потік замовлень. Кілька найдорожчих мотоциклів виставили на стенді тюнинг-ательє Custom Culture.
"Це унікальні розробки. Кожна машина отримує власну назву. Ательє не призначає фіксовану ціну. Мотоцикли продають на торгах, хто більше заплатить", - розповів gazeta.ua менеджер ательє Дмитро Ніколаєв.
Найдорожчий байк, The Machine склали з деталей кількох різних мотоциклів. У решітках радіатора вгадуються обриси радянського К750. Представники ательє підтвердили походження: двигун виготовлений із двох двигунів радянського мотоцикла. Також використано елементи Ducatti, Harley Dawidson. Трансмісія — карданний вал. Колеса не мають амортизаторів. Такий транспорт малопридатний для їзди звичайними дорогами.
"Це стиль "флет-трек-байкс". Його спеціально розробили для їзди соляними озерами Сполучених Штатів. Також The Machine випробовували на злітно-посадковій смузі в Білорусі, - повідомив менеджер. - Мотоцикл The Machine став чотирикратним чемпіоном світу з кастомайзингу — авторської переробки мотоциклів".
The Machine уже проданий за 100 тисяч євро, повідомили в Custom Culture. Розробник, білорус Юрій Шиф не назвав покупця. В тюнинг-ательє, представлених на виставці, повідомили: 90% покупців наддорогих мотоциклів мають прописку в Донецьку та області. Тому там відкривають нові майстерні. Також відправляють туди техніку, виготовлену в Києві та Одесі.
Коментарі
18