Обсяги продажу "Тойоти", включаючи дві її дочірні компанії, які випускають малолітражки Daihatsu Motor і вантажівки - Hino Motor, виросли на 6% - до 9 млн 366 тисяч машин.
Не дивлячись на мінімальний розрив, корпорація General Motors знов зберегла за собою лідерство, яке утримує з 1931 року, хоча преса вже поспішила віддати лаври її японському конкурентові.
Тим часом, привід для цих спекуляцій дала сама Toyota, яка 10 січня оголосила, що продаж її продукції у 2007 році досягнуть 3 млн 370 тис машин. Крім того Toyota була попереду конкурента в першій половині минулого року, а також обійшла General Motors і в третьому кварталі. Підвели японську компанію самі японці. Як повідомляється, свої прогнози корпорація будувала, виходячи з припущення, що обсяг продажу автомобілів усередині Японії виросте на 1%, а він, навпаки, скоротився на 4%. За словами фахівців, аналітики компанії переоцінили рівень попиту на свої машини серед молодого покоління японців.
Водночас японська компанія не втрачає надії відібрати у американського суперника перше місце. За рахунок введення в лад нових виробничих потужностей за кордоном, включаючи запущений в грудні минулого року завод під Санкт-Петербургом, вона має намір довести продаж у 2008 році до 9 млн. 950 тис. автомобілів.
Коментарі