четвер, 03 травня 2018 21:32

Автомобіль Волта Діснея, радянська "Полуторка" і німецький гусеничний тягач — які вони найстаріші авто фестивалю OldCarLand
12

Opel Super 6
Фото: Олена Капнік
Opel Super 6
Opel Super 6
Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda
Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda

Вихідними пройшов найбільший технічний фестиваль України OldCarLand. Під відкритим небом презентували тисячу одиниць різної техніки.

Легковики, вантажівки, мотоцикли й велосипеди виставили просто неба серед бойових і цивільних літаків. Представлені експонати привезли з різних регіонів України, Білорусі, Естонії, Латвії, Литви і Польщі.

Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалю - Mercedes-Benz 170. Він зійшов із конвеєра 1936-го. Це було найбільш продаване авто бренду в довоєнний час. Mercedes, як трофей, після Другої світової ввезли у Радянський Союз.

Автор: Володимир Мукан
  Mercedes-Benz 170
Mercedes-Benz 170

Автомобіль має дерев'яний каркас. У нього широка решітка радіатора і великі круглі передні фари. Позаду автомобіля прикріплене запасне колесо. Передні двері відчиняються проти руху. Задні — за рухом.

Автор: Олена Капнік
  Mercedes-Benz 170
Mercedes-Benz 170

У машини задній привід. Модуль має 1,7-літровий двигун. Потужність мотора 38 к.с. Він працює у парі з 4-ступінчастою механічною коробкою передач. Максимальна швидкість — 108 км / год. Модель споживає 11 л пального на 100 км.

На рік менший автомобіль — двохдверний Opel Super 6. Його вперше 1937-го презентували на 27 Міжнародній автомобільній виставці у Берліні. Модель випускали маленькими серіями з жовтня 36-го по квітень 38-го. Авто стало трофеєм радянського офіцера за звільнення Києва у 1943-му.

Автор: Олена Капнік
  Opel Super 6
Opel Super 6

Opel трохи більше 4,3 м у довжину. Автомобіль має велику решітку радіатора. Над нею — емблема бренду. Назва моделі вигравіювана на решітці. В авто масивні крила. На них встановлені великі фари. Ззаду — випуклий багажник. Прикріплене запасне колесо.

Автор: Олена Капнік
  Opel Super 6
Opel Super 6

Opel Super 6 — рамний автомобіль. Його оснастили 2-літровим двигуном. Він працює із 3-ступінчастою механічною коробкою передач. Потужність мотора 55 к.с. Максимальна швидкість 117 км / год. На 100 км авто використовує 12,2 л бензину.

Найстаріше радянське авто на фестивалі OldCarLand — вантажівка ГАЗ-АА 1937-го року випуску. Її ще називали "Полуторка".

Прототипом радянської машини стала американська Ford-АА. ГАЗ-АА випускали з 32-го по 38-й рік на Горьківському автозаводі. За цей час з з конвеєра зійшов майже 1 млн вантажівок. Це був наймасовіший автомобіль на початку Другої світової війни.

Автор: Володимир Мукан
  ГАЗ-АА
ГАЗ-АА

Спочатку кабіну авто робили з дерева і пресованого картону. З 34-го виготовляли металеву кабіну з дермантиновим дахом. Вантажівка має широкі крила. Вони переходять у підніжки дверей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали найшвидшу вантажівку ГАЗ у світі

Основа автомобіля — рама. Підвіскою служать ресори. Вони забезпечують вантажопідйомність у 1,5 тонни.

Автор: Володимир Мукан
  ГАЗ-АА
ГАЗ-АА

Під капотом - чотирициліндровий двигун. Він працює з 4-ступінчастою механічною коробкою передач. Потужність двигуна — 42 к.с. Максимальна швидкість — 70 км / год.

Одне із найстаріших авто фестивалю - DeSoto S 6 1939 року випуску. Цю марку розробила американська компанія Chrysler з 1928-го по 1961-й. Таке саме авто належало сім'ї мультиплікатора Волта Діснея. Йому подарували авто зате, що він намалював гарну рекламу для цієї марки автомобілів.

Автор: Олена Капнік
  DeSoto S 6
DeSoto S 6

В авто — коротка колісна база. Машина має великі квадратні фари. Вони вбудовані у передні крила. Широка решітка радіатора має горизонтальні хромовані стержні. Капот складається з двох частин.

Салон розрахований на 6 пасажирів. Інтер'єр оздоблений велюром, ковроліном. Є дерев'яні деталі.

Автор: Олена Капнік
  DeSoto S 6
DeSoto S 6

Авто має шестицилінтровий двигун. Його об'єм — 4 л. Потужність мотора — 96 к.с. він працює у парі із 3-ступінчастою механічною коробкою передач.

Родзинка цьогорічного фестивалю німецький напівгусеничний артилерійський тягач Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda 1942 року випуску. В Україні такий транспорт один. Ще чотири у країнах ЄС.

Тягач розробила фірма "Ганза-Ллойд-Голіаф" у 1933-му. Виробництво розпочали 1938-го. Воно тривало до закінчення Другої світової війни. Sd.Kfz. 11 міг перевозити 8 солдатів, навантаження в 1,5 тис. кг і буксирувати причіп до 3 тис. кг.

Автор: Олена Капнік
  Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda
Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda

Довжина авто 5,5 м. Висота — 2,1 м. Тягач побудували за компонувальною схемою із переднім розташуванням двигуна та напівгусеничною ходовою частиною. Кузов відкритий і неброньований. Він кріпиться на рамі шасі. Кузов можна накрити брезентовим тентом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Море хрому і величезні крила - на фестивалі OldCarLand показали дивовижний Cadillac De Ville

Мотор має 6 циліндрів. Його об'єм — 4,1 л. Авто має чотирьохшвидкісну планетарну коробку передач "Ганомаг" U50. Це забезпечувало рух машини вперед на чотирьох швидкостях і задній хід. Для руху по пересіченій місцевості включалася спеціальна передача.

Автор: Олена Капнік
  Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda
Sonderkraftfahrzeug-11 Skoda

Двигун розвивав 100 к.с. Максимальна швидкість була 52,5 км / год.

8-й фестиваль ретроавтомобілів OldCarLand розпочався 27 квітня. Тривав 5 днів на території столичного Державного музею авіації. Цього року на свято приїхали більше як 1 тис. старих автомобілів з усієї України. Також завітали на свято автолюбителі з Польщі, Білорусі, Литви, Латвії та Естонії.

Зараз ви читаєте новину «Автомобіль Волта Діснея, радянська "Полуторка" і німецький гусеничний тягач — які вони найстаріші авто фестивалю OldCarLand». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі