середа, 05 грудня 2018 15:15

Яким був "народний автомобіль" Третього Рейху
12

Фото: en.wheelsage.org
Opel Olympia.

5 грудня 1936-го презентували німецький автомобіль середнього класу Opel Kadett. Серійно авто випускали з 1937-го до 1940-го на заводі в Рюссельсхаймі. За цей час з'явилося 107 тис. авто.

Модель створили на основі малолітражки Opel Olympia. Авто було задньоприводним. Мало несучий кузов та інтегровані у крила фари. 3-дверний хетчбек мав вертикально розташовану решітку радіатора, рельєфні передні та задні колісні арки.

Під капотом - двигун об'ємом 1,3 л. Він розвивав потужність 23 к.с Максимальна швидкість мотора - 98 км/год.

З початком війни виробництво цивільних автомобілів згорнули. На заводі налагодили випуск військових вантажівок Opel Blitz.

Після війни завод залишився у руїнах. У наслідок репарацій обладнання із Рюссельхайма вивезли в Радянський Союз. Відновивши креслення, на московському Заводі малолітражних автомобілів почали випускати "Москвич 400". Спочатку авто було було аналогом 4-дверного Kadett.

Автор: autoreview
   Завод Opel після закінчення Другої світової війни.
Завод Opel після закінчення Другої світової війни.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 9 історій емблем німецьких автомобілів

Opel Kadett у довоєнній Німеччині був "народним автомобілем". Спрощена версія коштувала 2,1 тис. 2100 рейхсмарок. Модель із з 1,5-літровим верхньоклапанним мотором і склоочисником із пасажирського боку - від 2,5 тис. до 2,9 тис. рейхсмарок.

Автор: zr
  10-тисячний «Москвич», який випустили на радянському заводі.
10-тисячний «Москвич», який випустили на радянському заводі.

1962-го на побудованому в місті Бохум заводі Opel почали випускати принципово новий автомобіль Kadett A. Перше покоління моделі мало декілька модифікацій кузова: седан, купе і універсал. До 1991-го з конвеєра зійшло кілька серій моделі. Їх позначали літерами - від А до Е.

4 грудня 1946-го з конвеєра московського Заводу малолітражних автомобілів зійшов перший "Москвич 400". Машина була схожа на Opel Kadett K38. "Москвич" випускали до 1954-го. За цей час випустили 247,5 тис. авто різних модифікацій - седан, фургон, пікап.

Зараз ви читаєте новину «Яким був "народний автомобіль" Третього Рейху». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі